Sluiten

Rugpijn

Een pijnlijke rug, moeite met opstaan, zitten, tillen of aankleden? Wanneer rugklachten voor verminderde bewegingsvrijheid zorgen, kan de kwaliteit van leven een hoofdpijndossier worden. Het gaat er dan om de kern van het probleem aan te pakken.

Hernia

Een hernia is een uitstulping van een tussenwervelschijf. Deze uitstulping kan op een zenuw drukken die bij de wervels het ruggenmerg verlaat en naar het been of arm loopt. Hierdoor ontstaan er pijnklachten in het been of arm. Eventueel met bijverschijnselen van de uitval van een zenuw, zoals een doof gevoel, tintelingen, of spierkrachtsverlies.

Nekpijn

Een verkeerde lichaamshouding, stress, ongeluk (whiplash), slijtage (artrose) of een plotselinge verkeerde beweging zijn voorbeelden die voor acute of geleidelijke nekpijn kunnen zorgen. De vraag is natuurlijk; hoe dit te verhelpen? Chiropractie zou weleens het antwoord op die vraag kunnen zijn.

Hoofdpijn

Regelmatig last van hoofdpijn? Je bent niet alleen. Ruim twintig procent van de Nederlanders heeft wekelijks last van een bepaalde mate van hoofdpijn. De vraag is natuurlijk; hoe dit te verhelpen? Chiropractie zou weleens het antwoord op die vraag kunnen zijn.

Problemen bij kinderen en baby’s

Kinderen hebben als gevolg van hun nieuwsgierige aard de neiging om zich zo nu en dan te stoten, in hun jeugdig enthousiasme te vallen en tegen sportongelukjes aan te lopen. Eventuele wervelkolom problemen die op latere leeftijd tot uiting komen kunnen de oorzaak zijn van deze ogenschijnlijk onschuldige valpartijen.

Zwangerschapsklachten

Pijn aan de onderrug of last van het gebied rond de bekken zijn veelvoorkomende klachten bij zwangere vrouwen. Chiropractie is zeer geschikt om dergelijke klachten te minimaliseren. Daarnaast is chiropractie tijdens de zwangerschap óók goed voor de baby doordat het een optimale ruimte voor hem of haar bevordert.

Migraine

Migraine is de meest heftige vorm van hoofdpijn. Maar aangezien jij je op deze pagina bevindt hoeven wij jou dat waarschijnlijk niet meer te vertellen. Wat wij jou wel graag willen vertellen is hoe chiropractie jou kan helpen om zowel de frequentie als de heftigheid van de migraineaanvallen te minimaliseren.